Instant Own
December 07, 2019, 11:06:45
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: ioclan.tk domain remains.
 
  Home   Forum   Help Search Gallery Staff List Members Login Register  

Very sad message

Pages: 1 ... 4 5 [6]
  Print  
Author Topic: Very sad message  (Read 3199 times)
Tiny
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 101
Offline Offline

Posts: 2646


Fear Chickens!


View Profile
« Reply #75 on: December 31, 2011, 14:58:37 »

Sometimes i take a bit of time to reread some topics and such, some good memories Smiley
Report Spam   Logged

Don't kill this poor and tiny noob XD
BigDaddy
Clan members
if you don't see me online im finally trying to get a life
***

Awards: 23
Offline Offline

Posts: 838


Fake will end soon. Fackers are dead :P


View Profile
« Reply #76 on: January 03, 2012, 23:01:39 »

Yes, same here. So funny to realise how stupid my posts were x)
Report Spam   Logged

WTF 24! Best bank u may find! (c)
Tiny
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 101
Offline Offline

Posts: 2646


Fear Chickens!


View Profile
« Reply #77 on: January 04, 2012, 08:31:22 »

Missing a lot those times, i just went through my screenshots and there was all those fun matches we played 2vs2/3vs3/1vs1, was really awesome.
Report Spam   Logged

Don't kill this poor and tiny noob XD
Oxyd
Posts faster than his shadow
****

Awards: 6
Offline Offline

Posts: 237



View Profile
« Reply #78 on: January 08, 2012, 20:41:02 »

Diho stopped also OA ? Why doesn't he come back ? And does someone know why a lot of clan are dying ? I heard a come back of *r and supeR no ?
Report Spam   Logged

Gauntlets are nice ! Don't forget them ! Cheesy
Tiny
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 101
Offline Offline

Posts: 2646


Fear Chickens!


View Profile
« Reply #79 on: January 09, 2012, 00:04:46 »

r* are dead since months, and that's not gonna change afaik, timo stopped oa, yes, but he still plays some rare times.
Report Spam   Logged

Don't kill this poor and tiny noob XD
RMF
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 36
Offline Offline

Posts: 2240


Rest in pieces!


View Profile WWW
« Reply #80 on: January 09, 2012, 20:48:19 »

He is busy with an oa mod, though.

Supers promised to be back soon. They got a new forum, with decent software this time, since a couple weeks now. I don't seem them being very active though.
Report Spam   Logged

^IO^RMF
Oxyd
Posts faster than his shadow
****

Awards: 6
Offline Offline

Posts: 237



View Profile
« Reply #81 on: January 09, 2012, 21:31:54 »

What is their new website adress ? ^^
Report Spam   Logged

Gauntlets are nice ! Don't forget them ! Cheesy
Tiny
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 101
Offline Offline

Posts: 2646


Fear Chickens!


View Profile
« Reply #82 on: January 09, 2012, 23:56:36 »

You got the adress on your own clan website ^^
Report Spam   Logged

Don't kill this poor and tiny noob XD
Peter Silie
Posts faster than his shadow
****

Awards: 5
Offline Offline

Posts: 165


View Profile
« Reply #83 on: January 17, 2012, 23:23:06 »

There is still an active clan accept GoD? Grin
Report Spam   Logged
RMF
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 36
Offline Offline

Posts: 2240


Rest in pieces!


View Profile WWW
« Reply #84 on: January 18, 2012, 09:12:40 »

There is still an active clan except*(?) GoD? Grin
IO ^^. No wait... Shit, we're stuck with Italians. Oh and Finnish Smiley
Report Spam   Logged

^IO^RMF
Tiny
Clan leaders
Should i stop?
*****

Awards: 101
Offline Offline

Posts: 2646


Fear Chickens!


View Profile
« Reply #85 on: January 18, 2012, 10:35:13 »

IO could accept GoD ye xD
Report Spam   Logged

Don't kill this poor and tiny noob XD
Peter Silie
Posts faster than his shadow
****

Awards: 5
Offline Offline

Posts: 165


View Profile
« Reply #86 on: January 19, 2012, 00:16:48 »

thx a lot Grin

ps: jaja, damn schoolboys. i had to learn this f****n language 35 years ago (and i am still not familiar to speak or write Grin ).
Report Spam   Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6]
  Print  
 
Jump to:  


+--ignore-
Powered by EzPortal
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
SMF For Free - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy
Page created in 0.047 seconds with 19 queries.